Στο Δημοτικό Συμβούλιο της Παρασκευής 10/7/2009 ο Νίκος Ράπτης εισηγήθηκε το θέμα 'Ανακατασκευή προβλήτα πορθμείου Φανερωμένης - Ακτής Μεγάρων'
περιγράφοντας την κατάσταση ως απαράδεκτη με την δυσλειτουργία και ανεπάρκεια των δρομολογίων με την ουρά των οχημάτων να φθάνει μέχρι την Ι.Μόνη Φανερωμένης και τα καζάνια των ΕΛΠΕ κατά τις ώρες αιχμής (λόγω μη χωρητικότητας και ελλιμενισμού περισσοτέρων του ενός σκάφων).
Μεταξύ των άλλων τόνισε στην ομιλία του:
- τη μεγάλη καθυστέρηση (3 χρόνια) της σημερινής δημοτικής αρχής για την αντιμετώπιση του προβλήματος
- τη μεγάλη ταλαιπωρία των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού που χρησιμοποιούν τη γραμμή
- τη δυσκολία και την καθυστέρηση που δημιουργείται στην πρόσβαση προς το Θριάσιο Νοσοκομείο, το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος αλλά και την καθημερινή εργασία αρκετών συνδημοτών μας μέσω της Αττικής Οδού.
- την επιβάρυνση της γραμμής με τα δεκάδες βαρέα οχήματα (Λατομείο, Απορριμματοφόρα, Λαϊκή Αγορά, κ.α.)
Παράλληλα πληροφόρησε το Δημοτικό Συμβούλιο ότι στη συνάντηση με τον Υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Πάνο Καμμένο για τα έργα στον προβλήτα του Πορθμείου Φανερωμένης-Μεγάρων τον Ιούνιο του 2009 έμαθε ότι δεν έχει γίνει κανένα έγγραφο αίτημα επί του θέματος από τον Δήμο προς το οικείο Υπουργείο.
Στη συνέχεια, ο Νίκος Ράπτης τόνισε ότι το πρόβλημα της πορθμειακής γραμμής μαζί με το θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων αποτελούν σήμερα τα κύρια αντικείμενα συζήτησης και αρνητικού σχολιασμού για την δημοτική αρχή από τους κάτοικους του νησιού.
Κλείνοντας με τη δευτερολογία του δεδομένου ότι το θέμα έχει ξεφύγει από τα όρια δυνατοτήτων επίλυσης του Δήμου και του Λιμενικού Ταμείου και απαιτείται συνολική λύση (και στην ακτή Μεγάρων) πρότεινε να δημιουργηθεί Διαπαραταξιακή επιτροπή με τους Δήμαρχους του νησιού, τους βουλευτές Β΄ Πειραιά όλων των κομμάτων η οποία να επισκεφθεί τον Υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Πάνο Καμμένο για την επίσπευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και την άμεση λύση του προβλήματος.
Η πρόταση μετά την ψηφοφορία απορρίφθηκε από την συμπολίτευση και πέρασε η πρόταση του δήμαρχου για συνέχιση της υπόθεσης μόνο από το Λιμενικό Ταμείο.
περιγράφοντας την κατάσταση ως απαράδεκτη με την δυσλειτουργία και ανεπάρκεια των δρομολογίων με την ουρά των οχημάτων να φθάνει μέχρι την Ι.Μόνη Φανερωμένης και τα καζάνια των ΕΛΠΕ κατά τις ώρες αιχμής (λόγω μη χωρητικότητας και ελλιμενισμού περισσοτέρων του ενός σκάφων).
Μεταξύ των άλλων τόνισε στην ομιλία του:
- τη μεγάλη καθυστέρηση (3 χρόνια) της σημερινής δημοτικής αρχής για την αντιμετώπιση του προβλήματος
- τη μεγάλη ταλαιπωρία των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού που χρησιμοποιούν τη γραμμή
- τη δυσκολία και την καθυστέρηση που δημιουργείται στην πρόσβαση προς το Θριάσιο Νοσοκομείο, το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος αλλά και την καθημερινή εργασία αρκετών συνδημοτών μας μέσω της Αττικής Οδού.
- την επιβάρυνση της γραμμής με τα δεκάδες βαρέα οχήματα (Λατομείο, Απορριμματοφόρα, Λαϊκή Αγορά, κ.α.)
Παράλληλα πληροφόρησε το Δημοτικό Συμβούλιο ότι στη συνάντηση με τον Υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Πάνο Καμμένο για τα έργα στον προβλήτα του Πορθμείου Φανερωμένης-Μεγάρων τον Ιούνιο του 2009 έμαθε ότι δεν έχει γίνει κανένα έγγραφο αίτημα επί του θέματος από τον Δήμο προς το οικείο Υπουργείο.
Στη συνέχεια, ο Νίκος Ράπτης τόνισε ότι το πρόβλημα της πορθμειακής γραμμής μαζί με το θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων αποτελούν σήμερα τα κύρια αντικείμενα συζήτησης και αρνητικού σχολιασμού για την δημοτική αρχή από τους κάτοικους του νησιού.
Κλείνοντας με τη δευτερολογία του δεδομένου ότι το θέμα έχει ξεφύγει από τα όρια δυνατοτήτων επίλυσης του Δήμου και του Λιμενικού Ταμείου και απαιτείται συνολική λύση (και στην ακτή Μεγάρων) πρότεινε να δημιουργηθεί Διαπαραταξιακή επιτροπή με τους Δήμαρχους του νησιού, τους βουλευτές Β΄ Πειραιά όλων των κομμάτων η οποία να επισκεφθεί τον Υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Πάνο Καμμένο για την επίσπευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και την άμεση λύση του προβλήματος.
Η πρόταση μετά την ψηφοφορία απορρίφθηκε από την συμπολίτευση και πέρασε η πρόταση του δήμαρχου για συνέχιση της υπόθεσης μόνο από το Λιμενικό Ταμείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου